Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Токарєва С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Токарєва С. Значення корекційно-оздоровчої роботи і готовність майбутніх учителів фізичної культури до її проведення [Електронний ресурс] / С. Токарєва // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 47. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_47_9
| 2. |
Токарєва С. В. Аналіз готовності майбутніх учителів фізичної культури до роботи корекційно-оздоровчої спрямованості в загальноосвітніх школах [Електронний ресурс] / С. В. Токарєва // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 178-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_52 Акцентовано увагу на медичних і медико-психологічних дослідженнях, що свідчать про високий рівень хронічних захворювань дітей, які приходять у перший клас. Зазначено, що для якісної підготовки школярів до дорослого життя, з одного боку, необхідно збільшувати навчальне навантаження, а з іншого – потурбуватись про збалансованість інтелектуальних, психологічних та фізичних навантажень задля збереження здоров’я учнів. Враховано актуалізацію в фізичному вихованні корекційно-оздоровчого та корекційно-розвивального напрямків роботи. Проаналізовано професійну підготовленість та педагогічну діяльність вчителя фізичної культури. Досліджено суб’єктивні оцінки особистої готовності бакалаврів фізичного виховання до корекційно-оздоровчої роботи в школі. Розглянуто фактичний рівень готовності студентів, що має значно нижчий показник навчальних досягнень, ніж суб’єктивна оцінка. Підсумовано про необхідність пошуку шляхів покращання підготовки майбутніх учителів фізичної культури до проведення корекційно-оздоровчої роботи в загальноосвітніх школах під час їх навчання в інституті. Акцентировано внимание на медицинских и медико-психологических исследованиях, свидетельствующих о высоком уровне хронических заболеваний детей, которые приходят в первый класс. Отмечено, что для качественной подготовки школьников к взрослой жизни, с одной стороны, необходимо увеличивать учебную нагрузку, а с другой – позаботиться о сбалансированности интеллектуальных, психологических и физических нагрузок для сохранения здоровья учащихся. Учтена актуализация в воспитании коррекционно-оздоровительного и коррекционно-развивающего направлений работы. Проанализированы профессиональная подготовленность и педагогическая деятельность учителя физической культуры. Исследованы субъективное оценки личной готовности бакалавров физического воспитания в коррекционно-оздоровительной работе в школе. Рассмотрен фактический уровень готовности студентов, что значительно ниже показателя знаний, чем субъективная оценка. Подведены итоги о необходимости поиска путей улучшения подготовки будущих учителей физической культуры к проведению коррекционно-оздоровительной работы в общеобразовательных школах в процессе их обучения в институте.The attention is focused on health and medical-psychological studies show high levels of chronic diseases of children who come to the first class. Noted that for quality training of students for adult life, on the one hand, the need to increase the training load, and on the other – to take care of the balance of intellectual, psychological, and physical activity for the health of students. Mainstreaming in education accounted for correctional health and correctional- developing areas of work. Analyzed professional training and teaching career teacher of physical culture. Investigated subjective assessment of personal readiness bachelor of physical education in correctional and health activities at the school. Considered the actual level of preparedness of students, which is significantly below the rate of knowledge than a subjective assessment. Summarize the need to find ways to improve the training of future teachers of physical training to conduct remedial and recreation activities in secondary schools during their training at the institute.
| 3. |
Токарєва С. В. Направлення та умови активізації корекційно-оздоровчої роботи в початкових класах ЗОШ [Електронний ресурс] / С. В. Токарєва // Наука і освіта. - 2014. - № 4. - С. 149-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_4_36
| 4. |
Токарєва С. В. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури до корекційно-оздоровчої роботи в школі [Електронний ресурс] / С. В. Токарєва // Наука і освіта. - 2015. - № 9. - С. 186-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_9_38
|
|
|